Servicii de asistență software

Serviciile de asistență software sunt, în general, suport tehnic sau servicii de reparare a produselor software specifice.

Contracte de suport tehnic pe termen lung sau asistență bazată pe incidente.
Serviciile de asistență software includ, de obicei, capabilități de depanare la distanță, asistență pentru instalare și asistență pe bază de utilizare. Funcțiile de depanare la distanță pot fi livrate prin intermediul telefonului și al mijloacelor de comunicare online sau fără asistență umană prin mijloace automate care se găsesc pe dispozitivul clientului sau sunt disponibile pe Web.

Serviciile de asistență software pot include servicii de instalare a produselor noi, instalări si actualizări de produse, migrări pentru lansări majore de software, alte tipuri de servicii proactive sau reactive la fața locului și suport pentru aplicații personalizate sau software de infrastructură. Serviciile pot fi livrate de către un furnizor de produse, o firmă de consultanță sau deținători de software.

Produsele și tehnologiile software acoperite în această categorie includ sistemele de operare comerciale și personalizate, aplicațiile software și software-ul de infrastructură. Serviciile de asistență software nu includ actualizările și actualizările codului de licență software, pe care vânzătorii de multe ori o raportează ca întreținere de software.